Γενικά

Επίσκεψη στο Οινοποιείο ΑΣΕΠΑ Αμυνταίου.

Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 οι μαθητές/-τριες της Β’ Λυκείου του ΓΕΛ Αμυνταίου συμμετείχαν στην παρουσίαση του χώρου του Οινοποιείου ΑΣΕΠΑ Αμυνταίου και των επαγγελμάτων που εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής του κρασιού. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε από την υπεύθυνη Χημικό- Οινολόγο στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας «Ψάχνω- Επιλέγω- Αποφασίζω» που πραγματοποιείται κατά τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας από την υπεύθυνη του προγράμματος Όλγα Ιωαννίδου, ΠΕ02.
Συγκεκριμένα η υπεύθυνη του Οινοποιείου και ο Γεωπόνος πληροφόρησαν τους μαθητές/-τριές μας για όλα τα επαγγέλματα που εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής του κρασιού, όπως το επάγγελμα του Χημικού, της Οινολόγου, του Γεωπόνου, του Τεχνολόγου Τροφίμων και τις προοπτικές τους. Τέλος, έγινε ξενάγηση στον χώρο.
Ευχαριστούμε θερμά το Οινοποιείο ΑΣΕΠΑ Αμυνταίου για την εξαιρετική και λεπτομερέστατη παρουσίαση και την επίλυση όλων των αποριών των μαθητών/-τριών μας.