Τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026 οι μαθητές/-τριες της Β’ Λυκείου του ΓΕΛ Αμυνταίου συμμετείχαν στην παρουσίαση του χώρου του Κέντρου Υγείας και των επαγγελμάτων που εμπλέκονται στον χώρο της Υγείας. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε από την υπεύθυνη ιατρό στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας «Ψάχνω- Επιλέγω- Αποφασίζω» που πραγματοποιείται κατά τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας από την υπεύθυνη του προγράμματος Όλγα Ιωαννίδου, ΠΕ02.
Συγκεκριμένα η υπεύθυνη και το υπόλοιπο προσωπικό του Κέντρου Υγείας πληροφόρησαν τους μαθητές/-τριές μας για τα επαγγέλματα Υγείας, όπως του Γενικού ιατρού, της μαίας, του νοσηλευτή, του οδοντιάτρου, του μικροβιολόγου και τις προοπτικές τους. Τέλος, έγινε ξενάγηση στον ανακαινισμένο χώρο και στις παροχές που διαθέτει.
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου για την εξαιρετική και λεπτομερέστατη παρουσίαση και την επίλυση όλων των αποριών των μαθητών/-τριών μας.
