Στις 16 Μαΐου το ΓΕΛ Αμυνταίου συμμετείχε με μαθητικές εργασίες στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Παιδιά με Φωνή για έναν Καλύτερο Κόσμο», το οποίο διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία ανάδειξης της φωνής των μαθητών και των μαθητριών, της δημιουργικότητάς τους, της ενεργού συμμετοχής τους στα κοινά και της ουσιαστικής συμβολής τους σε ζητήματα που αφορούν το σχολείο, την κοινωνία και το μέλλον.
Οι εργασίες των μαθητών και μαθητριών υποστηρίχθηκαν από τη φιλόλογο του σχολείου κ. Νάκου Ελένη και τη σχολική νοσηλεύτρια κ. Θεοφανίδου Ελένη. Ο σύλλογος διδασκόντων συνέβαλε στην καθοδήγηση των μαθητών/-τριών κατά την υλοποίηση των δράσεων, καθώς και στην υποστήριξή τους στη συστηματική αποτύπωση και παρουσίασή τους στο συνέδριο.







