Το ΓΕΛ Αμυνταίου συνεχίζει τις διακρίσεις του και στην Α’ φάση των Σχολικών Αγώνων Κλασσικού Αθλητισμού.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου για τη συμμετοχή τους στους αγώνες και ιδιαίτερα σε όσους και όσες κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο των νικητών, κατακτώντας χρυσά, αργυρά ή χάλκινα μετάλλια.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά υγεία, καλή πρόοδο και να εφαρμόζουν, όχι μόνο στον αθλητισμό αλλά και στον στίβο της ζωής, την αρχή του «ευ αγωνίζεσθαι».
