Γιορτή 25ης Μαρτίου στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αμυνταίου.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του ΓΕΛ Αμυνταίου για την ερμηνεία, την παρουσίαση και τη δραματοποίηση! Τα παιδιά προετοίμασαν την όμορφη εκδήλωση με την καθοδήγηση του φιλολόγου του σχολείου κ. Μιλτιάδη Χαραβιτσίδη.


